Opzeggen Alice

Wilt u uw abonnement opzeggen? Bent u op zoek naar een opzegbrief? AbonnementOpzeggen.nl is de website voor al uw opzegbrieven. Hieronder vind u de opzegbrief voor het bedrijf waar u naar op zoek bent.

Opzegbrief downloaden

Hieronder vind u de gegevens en de producten van Alice. Klik op de producten om naar de opzegbrief te gaan.

Klik op één van de producten voor de opzegbrief

Bedrijf: Alice

Telefoonnummer: 0900 1560
E-mailadres: klantenservice@nl.alice.nl
Website: www.alice.nl

Meningen van anderen

Alice, ik ben nu 3 jaar bij Alice maar ben nu inderdaad zover om op te zeggen. Het internet is redelijk betrouwbaar, maar is de afgelopen periode wel 2 keer weg geweest (feb, maart 2011) De telefoon is gewoon slecht. Bij de eerste klachten kreeg ik advies mijn telefoon te vervangen, terwijl deze nieuw was. Toch heb ik toen een vast toestel genomen. Een professionele en na verloop van tijd wederom klachten. Als ik gebeld wordt dan pak ik de hoorn van de haak en dan gaat de telefoon toch nog minimaal 2 keer over terwijl ik de hoorn in de hand heb. Andersom idem dito. Als ik wil bellen dan duurt het soms een minuut voor ik een kiestoon krijg. Ik ga switchen

Door albert op 15 maart 2011 over Alice - Alice Comfort

Telefoon werkt niet, deze is er na anderhalf jaar opeens mee opgehouden terwijl ADSL-verbinding prima is (netto 15 Mb). Resetten helpt niet. Helpdesk waardeloos en haast hebben ze niet. Een helpdeskmedewerker gaf als verklaring van mijn problemen dat mijn bedrading wel eens doorgebrand kan zijn door het regelmatig aan- en uitzetten van mijn modem, net zoals een gloeilamp. Dat terwijl ik haar net verteld had dat ik het modem direct aan de binnenkomende kabel had verbonden met een korte kabel die echt niet "doorgebrand" is of sluiting heeft. Als ik zeg dat mijn modem waarschijnlijk stuk is krijg ik als reactie dat uit de doormeting blijkt dat alles in orde is. Dat zal best wel, want ADSL doet het prima, alleen de telefoon werkt niet.

Door Hans op 22 maart 2012 over Alice - Alice Comfort

Alice is overgenomen door Tele2. Vlak na deze overname kregen Alice-gebruikers onder meer het aanbod om een jaarovereenkomst aan te gaan, daartoe aangemoedigd door een - bescheiden - korting. Binnen de termijn van het jaarcontract werden wij geconfronteerd met een wijziging van de dienst: er wordt sinds februari 2012 een "call set-up fee" (startbedrag) gerekend en een gesprekstarief per minuut. De flat-fee rekening €30 per maand voor bellen en internet steeg daarop uiteraard. We doen liever geen zaken met een aanbieder die op deze manier met z'n klanten omgaat.

Door anoniem op 24 september 2012 over Alice - Alice Comfort